BOOKAHOLIC READ IN JUNE 2017

Ahoj!
Volejme sláva, je tu konec školního roku! A já nemůžu být nadšenější. Nejen, že se na 2 měsíce zbavím všeho učení a chození do školy, které mi už lezlo krkem, ale jak to tak zatím vypadá, mám před sebou nejspíš opravdu skvělé letní prázdniny. Nechci nic zakřiknout, ale vkládám do nich velké naděje. No a dnes se podíváme na moje červnové knižní skóre. A já musím říct, že přestože jsem občas ještě moc nestíhala, protože prostě finišovala škola, ale přesto se mi povedlo přečíst opravdu hezké číslo knih. Přečetla jsem 8 knih a jsem si jistá, že by jich bylo ještě víc, kdybych jeden týden neměla takový volnější, jelikož jsem byla se školou na turisťáku v Krkonoších, kde jsem až tolik číst nestíhala. Nicméně jsem spokojená a jestli bude léto v počtu knih ještě lepší, mám se vážně na co těšit :)

V červnu jsem se konečně rozhodla pokračovat v sérii Selekce od Kiery Cass. Jako první jsem si teda vzala druhý díl Elitu. Ačkoliv mi chvilku trvalo, než jsem se do knihy dostala, nakonec jsem byla naprosto nadšená. Teď, kdy už jsem dílů přečetla víc, se mi trochu plete, co se ve kterém stalo, ale vím, že se mi kniha moc líbila. Se zmenšujícím se počtem dívek rostlo napětí v paláci, útoků rebelů přibývalo, America se chovala prostě jako America a Maxon... no, ten mě dostával víc a víc. Ale více se určitě můžete dozvědět v recenzi.
Kniha má 280 stran a četla jsem ji 5 dní.
RECENZE



A hned jsem navázala posledním dílem hlavní trilogie, První. A i v této sérii to podle mě bylo finále s velkým F. Děj se stále víc stupňoval, staly se opravdu překvapivé události a úplně zakončení bylo zkrátka.. zvratové. Ok, nebudu to porovnávat třeba s ACOWAREM, protože tomu se nevyrovná snad nic, ale řekněme, že alespoň podle mě je jen kousek za ním. Až tak jsem byla odvařená. A opět vás na více informací odkážu na recenzi.
Kniha má 280 stran a četla jsem ji 2 dny.
RECENZE




No a pak jsem se konečně začetla taky do pokračování druhé knihy série Kroniky Kaninů, Políbená ledem od Amandy Hocking. První díl se mi sice líbil, ačkoliv ne tak jak jsem čekala, ale druhý jsem si přečíst rozhodně chtěla. A dobře jsem udělala! Dle mého názoru tady byl od prvního dílu velký posun. Ještě více akce, dramatu, překvapujících zjištění a Bryn se mi začala mnohem více zamlouvat. Navíc konec byl opravdu napínavý a třetího dílu se nemůžu dočkat.
Kniha má 272 stran a četla jsem ji 3 dny.
RECENZE



Následoval týden, kdy jsem věděla, že až tolik číst stíhat nebudu, což se taky stalo. Jak už jsem psala, byla jsem se školou v Krkonoších, a tak mi kniha, kterou bych běžně měla přečtenou poměrně rychle, trvala o něco déle. To ale nic nemění na skutečnosti, že knihu Papírová princezna od Erin Watt jsem si naprosto užila. Sice jsem původně nečekala, že půjde o poměrně erotický román, ale o to víc mě překvapilo, jak se mi líbila. Pořád to byla young adultovka, i když teda trochu víc adult a já byla naprosto spokojená. Jak s dějovou linkou, tak s opravdu propracovanými postavy s ne úplně lehkými životy a navíc.. ehm.. jako ti nádherní kluci? Ano, prosím!
Kniha má 376 stran a četla jsem ji 7 dní.
RECENZE


Jelikož jsme ve škole dělali společná rozbor knihy Maminka od Jaroslava Seiferta, musela jsem si knihu samozřejmě přečíst. Abych se přiznala, já nejsem moc velký příznivce poezie. Často nedokážu úplně pochopit to poselství mezi řádky, což mi jde v próze mnohem snáze. Proto je ani moc nevyhledávám, protože bych prostě nerada o některé knize řekla, že se mi nelíbila jenom proto, že jsem ty básně prostě nemohla pochopit. Nicméně u Maminky je poměrně jasné, jaké mají básničky poselství a nebylo těžké je pochopit. Jelikož šlo o básně, četla se velmi rychle a vlastně se mi vážně líbila. Básničky byly někdy roztomilé, někdy smutné, někdy veselé a rozhodně nemůžu popřít, že pan Seifert to s nimi vážně uměl.
Kniha má 200 stran a četla jsem ji jeden den.

Následně jsem si vzala klasickou young adultovku Náhradní kluk od Kasie West. No a dostala jsem přesně takový příběh, jaký jsem čekala. Skvělí hlavní hrdinové (především skvělý kluk), klasický teenagerovský příběh, který se trochu zamotal, zmatené city, působení ve společnosti a tak dále. Já tento typ knih ještě pořád miluju (a doufám, že ještě dlouho budu), a tak prostě snad ani nešlo, aby se mi nelíbila.
Kniha má 324 stran a četla jsem ji 7 dní (aneb poslední týden školy mi to trochu zkomplikoval).
RECENZE



Aby té Selekce nebylo málo, rozhodla jsem si přečíst si teď ještě povídkovou knihu Šťastně až navěky. A stejně jako z předešlých knih, jsem i z povídek naprosto unešená. Maxon mi potvrdil, že je až moc hodný pro tenhle svět. Jsem neskutečně vděčná, že jsme dostali víc z příběhu Marlee a Cartera, kteří jsou úplně skvělí. Stejně tak mě bavilo dostat se do hlavy třeba Aspenovi nebo nahlédnout do doby, kdy se Selekce účastnila Amberly. Takže pro všechny fanoušky určitě doporučuju.
Kniha má 360 stran a četla jsem ji dva dny.
RECENZE



A kniha, kterou jsem červen završila, byla Cinder od Marissy Meyer. Začala jsem tedy zase jednu novou fantasy sérii, kterých mám na své TBR opravdu hodně, takže jsem ráda, že jsem zase začala další. Od Cinder jsem měla vážně velká očekávání, protože hodně lidí je ze série nadšených a navíc je retellingem snad mé nejoblíbenější pohádky - Popelky. A panebože, ta očekávání byla naplněna naprosto maximálně. Je sice pravda, že jsem ten hlavní zvrat tak nějak celou dobu tušila, ale to mi fakt nevadí, protože bych byla naštvaná, kdyby to tak nebylo. Nicméně to knize na ničem neubírá, jak příběh, tak postavy mě naprosto dostaly a nemůžu se dočkat druhého dílu Scarlet. A brzy bude na blogu určitě recenze, tak si počkejte.
Kniha má 400 stran a četla jsem ji 6 dní.


Pokud jste některou z těchto knih četli, rozhodně mi napište váš názor. Především mě zajímá celá série Selekce, Cinder a popřípadě i Papírová princezna. Já sama jsem zvědavá, jaké skvělé knihy přečtu v červenci a opravdu věřím, že jich bude hodně.. Takže mi, prosím, držte palce. A já se budu těšit zase příště. Mějte se!

Ivett

Žádné komentáře:

Používá technologii služby Blogger.