NEW IN MY BOOKSHELF - APRIL 2018

Ahoj!
Přečtených knih za duben sice nebylo až tak moc, zato s kupováním knih jsem zase moc nešetřila. Mám tady sedm nových knih, z nichž jsou vlastně většina předobjednávky, tedy knihy, na které jsem se už dlouho těšila, a pak je tu taky objednávka z Knižního klubu, protože jakožto člen mi zase přišel katalog, ze kterého si prostě musím objednat, že. 

Rozhodla jsem se koupit si  knihu Replika od Lauren Oliver. Od Lauren jsem zatím četla pouze Paniku, doma mám ještě Chvíli před koncem, ale tady mě velice zaujal způsob, jakým je kniha napsaná - příběhy dvou dívek, z každé strany knihy jeden, kdy je na nás jakým způsobem budeme knihu číst. To je prostě něco nového a já tomu ráda dám šanci. A druhou knihou v objednávce byl očekávaný poslední díl trilogie Oko za oko - Prach a popel od Jenny Han a Siobhan Vivian. Jelikož druhý díl mě fakt bavil a skončil poměrně otevřeně, opravdu jsem se těšila na závěr. A bylo to super. Co se děje týče, jsem spokojená, byl pro mě stejně návykový jako druhý díl. A i když to nebyl žádný zázrak, opravdu mě knížka bavila a jsem ráda, že jsem si sérii přečetla.

Knížka, na kterou jsem se už neskutečně těšila a měla ji dlouho předobjednanou, byla Temná krása od Mary E. Pearson. Sérii Kroniky pozůstalých mám ráda od prvního dílu a jsem ráda, že se až do konce nic nezměnilo. Mě závěr neskutečně bavil, užila jsem si každou stránku a nemůžu být spokojenější. Mám hrozně ráda hlavní hrdinku Liu, moc se mi líbí, jakým způsobem je tu provedená láska, vedle které nezaostává ani politika a jak už jsem na blogu psala, celá trilogie rozhodně patří k mým top pěti fantasy. A pro víc si určitě počkejte na recenzi.




V dubnu mi přišel nový katalog Knižního klubu, ze kterého jsem si vybrala dvě knihy. Tou první je Hotel Sacher od Rodicy Doenhert. Já mám vedle YA a fantasy taky hrozně ráda romány a obzvlášť historické romány. A na tento se opravdu moc těším. Vlastně ani pořádně nevím, co přesně od knihy čekat, ale tak moc mě lákala, že jsem ji musela mít. A druhou objednanou knihou je Falešný román od Magdaleny Mintové. Tato kniha způsobila loni na české scéně velký boom - tak velký, že na jsem na knihu byla nalákána i já. Ale asi počkám, až si pořídím i druhý díl, který vyšel letos, a až poté se pustím do čtení, protože je na konci prvního dílu údajně tak otevřený konec, že si je radši přečtu hezky oba bez nějakého čekání. Na obě knihy se neskutečně těším!

A mám tu dvě poslední knihy! Jde o knihy stejné autorky - Marissy Meyer - a to konkrétně knihy Nejkrásnější a Renegáti. Nejkrásnější je polední kniha do série Měsíční kroniky, která mi chyběla. Překvapilo mě, jak je v porovnání s ostatními knihami tenoučká a rozhodně se do ní pustím co nejdřív, protože Měsíční kroniky MILUJU. Pak bych si ráda přečetla další autorčin retelling Bez srdce a posléze bych se chtěla pustit právě do Renegátů. A na ty se opravdu neskutečně těším. A poslední dobou se těším ještě víc, když slýchám všechny ty nadšené recenze. Tak jen doufám, že to bude opravdu pecka.

A to už je úplně všechno. knížek je sice dost, ale já jsem ze všech děsně nadšená. Nicméně v květnu mám narozeniny, tak jsem zvědavá, kolik knih mi přibude za měsíc. Jen tedy doufám, že za většinu nebudu moct já. No, za měsíc uvidíme. Mějte se!

Ivett

Žádné komentáře:

Používá technologii služby Blogger.