NEW IN MY BOOKSHELF - DECEMBER 2017

Ahoj!
Samozřejmě mi i v prosinci přibyly nějaké nové knihy do knihovny.Konkrétně 6 knih + jedna taková nekniha, kterou vám ale musím ukázat. Nicméně to rozhodně není tolik knih, kolik jsem si představovala - asi proto, že k Vánocům jsem nakonec dostala spíš jiné věci než knihy. Nicméně i tak jich pár je, takže sem s nimi.

První knihu jsem si pořídila na přednášce - jde totiž o Už nikdy pěšky po Arménii a Gruzii od Ladislava Zibury. O přednášce už jsem se trochu zmiňovala v recenzi, tak tady jen řeknu, že jsem žádnou lepší snad nezažila. Princ Ládík byl naprosto skvělý, snad ještě vtipnější než v knihách a já rozhodně budu netrpělivě checkovat, až tady bude zas, protože tohle bylo skvělý. A na knihu se neskutečně těším, ačkoliv nejdřív si chci přečíst Pěšky mezi buddhisty a  komunisty, ať to mám pěkně chronologicky. 





Druhou knihou je přírůstek díky Knižnímu klubu, odkud jsem si samozřejmě zase musela nějakou knihu koupit, což mi ale vůbec nevadí :D Vybrala jsem si Šílené výčitky od Liane Moriarty. Od té jsem četla zatím jen Sedmilhářky, ale ty byly úplně skvělé a když jsem uviděla tuto novinku, navíc s tak krásnou obálkou, nemohla jsem ji tam nechat. No a Zrádné srdce od Mary E. Pearson jsem měla už předobjednané, protože na druhý díl Kronik pozůstalých se těším teda nehorázně. Opravdu doufám, že se ke knize co nejdřív dostanu, protože první díl byl prostě skvělý.


Pak tu mám knížku od "youtubera", nebo v tomto případě spíš známe osobnosti na sociálních sítích, protože ona sama už tak často videa netočí. Jde o knihu Sama sobě majákem od Kateřiny Rezkové. Tu jsem objevila někdy v září a tak moc mě zaujala ona sama, její myšlenky, které dost promítla do některých videí a z nichž se mi dostalo spoustu inspirace, že jsem se nakonec rozhodla koupit si její knihu, kterou docela nedávno vydala. A navíc jsem stihla i víkendovou akci a mám knihu s podpisem! Ještě jsme se do ní nepustila, ale moc se na ni těším a jsem si jistá, že to bude krásné inspirativní odpoledne, protože opravdu není moc tlustá.

No a teď už dvě knihy, které jsem dostala k Vánocům. Sestra mi darovala knihu Siréna od Kiery Cass, na kterou se fakt  moc těším. Selekci od autorky naprosto miluju a přestože spoustu lidí tvrdí, že Siréna je nic moc, ta obálka je tak nádherná a zní to tak zajímavě, že prostě doufám, že to bude skvělé. A od tety jsem dostala knihu, kterou si už dlouho přeji - Cukrfree kuchařku od Janiny Černé. Asi jsem to tady nikdy nezmiňovala, ale já už pár let nejím cukr a i co se jiných jídel týče se snažím hledat nějaké zdravější alternativy (ale zase žádný velký extremista nejsem) a tato kuchařka mě opravdu zaujala a jsem si jistá, že z ní bych opravdu sem tam něco uvařila. Nehledě na to, že v ní i autorka píše pár slov o jejím způsobu stravování, což je velmi zajímavé. Ještě jsem žádný recept nezkoušela, ale opravdu se na to těším.

No a nakonec jsem si nechala onu neknihu - i letos jsem totiž, stejně jako loni, k Vánocům dostala diář od Lucky a Nicole z A Cup Of Style. Ten loňský mi naprosto dokonale vyhovoval - byl dostatečně velký, měl spoustu prázdných listů a taky motivační články u každého měsíce se mi moc líbilo. A letošní má být ještě vymakanější, takže jsme si jistá, že používat ho bude zase jedna velká radost.






Jak vidíte, zas tolik knih jsem pod stromečkem nenašla, ale to nevadí, protože jsem dostala nádherné a dost nečekané dárky, za které jsem vážně vděčná. A o dárcích to stejně není, že. Nicméně dostala jsem od prarodičů nějaký peníze, tak jsem si říkala, že si udělám ještě jedny Vánoce teď v lednu, až se dostanu do města a pár knih si koupím ode mě k Vánocům. To mi přijde jako dobrý plán :D Tak si ještě pořádně rozmyslím, jakými knihami se podaruji a uvidíme, co se tu za leden objeví nového. Mějte se!

Ivett

2 komentáře:

Používá technologii služby Blogger.