NOVEMBER 2017 IN MOVIES

Ahoj!
V listopadu jsem samozřejmě opět viděla pár naprosto úžasných filmů. Konkrétně jich tu mám 6. A každý jsem si opravdu užila. A protože už se nemůžu dočkat, až vám je představím, jdu rovnou na to.

V listopadu jsem byla hned dvakrát v kině. Nejdřív na filmu Bajkeři a musím říct, že se mi to neskutečně líbilo. Jasně, byla to prostě klasická, trochu praštěná letní komedie, ale když to bylo tak skvělý. Fakt jsem se smála od začátku do konce a myslím, že i přes komediální prvky mohl film něco málo předat dál. To posuďte sami. Každopádně já jsem byla nadšená.
No a druhým filmem, který jsem viděla v kině byl mnou velmi očekávaný poslední díl trilogie Zahradnictví - Nápadník. A to byla prostě velká sranda. Tady už tolik nešlo o okolnosti a o to, co se dělo v Československu (i když částečně to roli hrálo taky), ale šlo tu hlavně o už dospělou Danielu a jejího přítele, kteří museli dělat mnohé, aby mohli být spolu, protože Danelin otec je silně proti a představuje si pro budoucnost své dcery něco úplně jiného. No a je to prostě děsně vtipný. Já si myslím, že se tato trilogie opravdu povedla a byla tak nějak obojetná - od docela vážného prvního dílu, přes dost vtipný, ale stále taky dost vážný díl druhý až k už méně vážnému, zato hodně vtipnému třetímu dílu.
Ještě zmíním poslední český film, což je tentokrát česká klasika Holky z porcelánu. Já film nikdy neviděla, ale když šel v televizi a já zrovna měla chvilku času, koukla jsem se na něj. A pane jo, tohle byl opravdu super film. Zase jsem se neskutečně nasmála. Mě prostě baví tyhle starý český filmy, podle mě mají kouzlo, který už teď prostě znovu neobnovíme. Navíc skvělé obsazení, které filmu dodávalo další kouzlo. No prostě úžasný.
Podívala jsem se taky na další film s mým oblíbeným Leonardem DiCapriem - Počátek. O tomto filmu jsme se kdysi bavili ve škole, když jsme probírali lucidní snění a já si na něj konečně našla čas. Přesně o lucidním snění totiž film je. Lucidní snění je v podstatě stav, kdy sníte, ale moc dobře si to uvědomujete a můžete si ve spánku vytvořit svůj vlastní svět. Jak je ale na první pohled jasné, ne vždycky jde jen o neškodnou činnost - můžete ve svých snech strávit tolik času, že už nerozeznáte sen od reality. A právě o jednom takovém dojemném příběhu vypráví film Počátek - a mě naprosto dostal. Byl tu skvěle popsán celý systém lucidních snů, příběh byl naprosto neskutečný, ale Leo byl ještě neskutečnější. A mimochodem, SPOILER - byl to můj první film s DiCapriem, ve kterém jeho postava nezemřela, tak z toho mám fakt radost :D - KONEC SPOILERU. Za mě rozhodně jedno velké doporučení.
Další film, který jsem viděla, mi nějakým způsobem Počátek trochu připomíná, i když je vlastně úplně o něčem jiném. Ale mám pocit, že se tak nějak nese v podobném duchu. Nicméně jde o scifi film Interstellar. A to byl opravdu velmi zajímavý film. Pojednává o době, kdy se životnost naší Země chýlí ke konci a lidstvo si tak musí začít hledat nový domov. A právě to se vydá udělat skupina výzkumníků, kteří s sebou přiberou hlavního hrdinu příběhu. Tito lidé mají sice velký a důležitý úkol, ale zaplatí za něj opravdu velkou cenu. Podle mě je to opravdu úžasný film na zamyšlení, který trochu promluví do duše snad každému.
A poslední listopadový film byl zároveň zatím třetí film, který mě opravdu pořádně rozbrečel. Ačkoliv poslední dobou pozoruju, že na to, jaký jsem byla kámen, mi teď dokáže aspoň trochu zaslzet oči kde co :D No jo, asi stárnu a stává se ze mě nějaká citlivka či co :D Nicméně k filmu - jde samozřejmě o Pearl Harbor, který mě úplně odrovnal. Jako fakt. Už od začátku, od přátelství dvou malých kluků to bylo dojemné.. V průběhu filmu jsem se mnohokrát smála, ale u pár scén mi opravdu bylo do breku.. No a konec.. Ten už jsem nevydýchala vůbec a úplně jsem se rozbrečela. Tohle je tak neskutečně silný film, který je sice hlavně o osudech hlavního tria a jejich přátel, ale vše se děje na pozadí začínající války a smrticích útoků, které mě samy o sobě rozbrečely.. Samozřejmě především ten na Pearl Harbor. Neskutečně vám film doporučuju, obzvlášť jestli máte chuť se pořádně vybrečet, je to značka ideál. A mimochodem, další dva filmy, které mě rozbrečely byly Titanic a Než jsme tě poznala.. No, určitě mají nějaké společné prvky, které mě prostě vždycky doženou k slzám.

Tak to bylo vše. Jak vidíte, opět jsem viděla naprosto špičkové filmy. Ale teď už jsem na vánoční vlně a jedu si jak vánoční filmy, které jsem ještě neviděla, tak mé oblíbené. A zanedlouho samozřejmě přijdou na řadu pohádky♥ Myslím, že se za měsíc máte na co těšit :) Mějte se!

Ivett

Žádné komentáře:

Používá technologii služby Blogger.