NEW IN MY BOOKSHELF - SEPTEMBER 2017

Ahoj!
To bych nebyla já, abych strávila měsíc, aniž bych si koupila knihy. Ono je přece jedno, že je teď moc nestíhám číst, hlavně, že jich mám tolik, až se mi ani nevejdou do knihovny, Jsem si jistá, že touto poruchou netrpím jen já, ale s tím se prostě asi budu muset smířit. V září jsem si koupila... neskutečných 12 knih. To je fakt děs. Je sice pravda, že dvě z toho jsem neplatila, ale i tak je to šílený. Tak teď se fakt musím krotit. Nicméně předtím vám ty krásky ukážu.

V září probíhala v Neoluxoru akce 1+1 na Yoli knížky, které jsem využila hned dvakrát. Nejdřív jsem si odnesla knihy Tíha vesmíru od Jennifer Niven a Bronzová klíč od Holly Black a Cassandry Clare. Od Jennifer jsem četla knihu Všechny malé zázraky, která byla naprosto úžasná a na její dlší knihu se opravdu těším, ačkoliv se před tím budu muset asi pořádně připravit. No a ze série Magisterium mám doma první dva díly a ačkoliv jsem je ještě nečetla, když jsme měla možnost sérii doplnit o další díl, tak proč ne. Rozhodně se k ní někdy dostanu, jen prostě není kdy.

No a druhou Yoli várku tvoří knihy Tisíc polibků od Tillie Cole a Možná jednou od Colleen Hoover. Tisíc polibků jsem původně číst nechtěla, ale nakonec mě ty skvělé recenze přesvědčily, takže jsem na knihu opravdu zvědavá. A přestože od Colleen jsem ještě nic nečetla, mám domu Bez naděje a slýchám, jaká je úžasná autorka, takže na její knihy se těším rovněž. No, mám co dělat.





V září jsem také dostala nový katalog Knižníh klubu a objednala si dvě knihy - Cukrová panenka od Laury Lane McNeal a Stařec a moře od Ernesta Hemingwaye. Po Cukrové panence jsem koukala už déle. Je to historická kniha, které mám moc ráda a opravdu moc se na ni těším. No a když jsem tam viděla i Starce, přihodila jsem jej taky. Mám ho v povinné četbě a je to jedna z těch knih, které si přečtu doopravdy ráda, takže jsem ráda, že jej mám doma.



V září jsem zavítala taky do Levných knih a když jsem tam viděla knihu Co mě naučil tučňák od Toma Michella, prostě jsem ji tam za těch 80 Kč nemohla nechat. O příběhu o muži, který vychovává tučňáku už jsem slyšela dávno a už dávno jsem si jej chtěla přečíst. Myslím, že to bude nádherný, roztomilý a smutný příběh a... tučňáky zbožňuju takže už proto bych si knihu přečetla. 






Samozřejmě jsem navštívila Neoluxor ještě jednou... a odnesla si dvě knížky. Tou první je Divotání od A. G. Howard. Bohužel do Humbooku nestihnu přečíst úplně celou sérii, ale aspoň ten druhý díl snad ještě stihnu. A neskutečně se těším, protože jednička byla pecka! (EDIT: Článek jsem psala ještě před Humbookem, kdyby vám to nesedělo a před pár dny jsem knihu už přečetla). No a druhou knihou je Sníh nebo popel od Sary Raasch. Tohle je jedna z novinek, které jsem si prostě nemohla nechat ujít. Bohužel si asi nebudu schopna koupit všechny nově vycházející knihy, které bych chtěla, ale konkrétně na tuhle jsem se těšila neskutečně a pořád se těším, až se do příběhu konečně ponořím.

No a nakonec tu mám pár předobjednaných knih. Mou snad nejvíce očekávanou knihou byla Říše bouří od Sarah J. Maas. Neskutečně jsem se na toto pokračování Skleněného trůn po tak dlouhé době těšila a přesně jak jsem očekávala, byla to prostě bomba! Co víc dodat. Sarah J. Maas opět nezklamala a než bych tu dlouze o knize básnila, počkete si na recenzi, která bude velmi brzy. Druhou předobjednaniu knihu jsem ještě nečetla, ale jistě to brzy napravím. Křičťálové království od Amandy Hocking, neboli závěrečný díl trilogie Kroniky Kaninu. Druhý díl skončil opravdu napínavě a oproti prvnímu se mi líbil ještě víc, takže na třetí se šíleně těším.

A úplně poslední předobjednanou knihou a vůbec poslední koupenou knihou je Palác lží od Erin Watt, třetí díl ze série Royalové. Na tu se opět ohromně těším . Druhý díl skončil neskutečně. Možná trochu šíleně a klišoidně, ale neskutečně. Na další osudy této tak trochu zvrácené rodiny, kterou ale naprosto miluju fakt zvědavá. No, uvidíme jaké další šílenosti nás v sérii ještě potkají.







Jak jste na tom byli vy? Napište mi, jaké knihy máte v knihovně nově vy a pokud jste některou z mnou koupených knih četli, rozhodně mi napište váš názor, protože na ten jsem samozřejmě zvědavá :)

Ivett

Žádné komentáře:

Používá technologii služby Blogger.