BOOKAHOLIC READ IN SEPTEMBER 2017

Ahoj!
Já fakt nevěřím, že už je říjen. To je prostě neskutečný. Upřímně, září nebylo nakonec úplně nejlepší období... Ze začátku školy jsem se málem zhroutila :D Zjišťuju, že letos toho budu mít opravdu hodně, víc než jsem čekala a fakt nevím, jak to všechno zvládnu. Nejvíc mě štve, že kvůli škole nemůžu ani pořádně dělat to, co mě baví, protože se zkrátka skoro pořád učím nebo dělám věci do školy. Ale já si nějaký čas na čtení prostě najdu vždycky, jen těch knih bohužel nebudu schopna přečíst úplně tolik, kolik bych si přála. V září jsem přečetla 7 knih, což je oproti minulým měsícům o polovinu méně. A to ještě ta poslední už trochu zasáhla do října, ale ještě ji sem zařazuji. No, nedá se nic dělat, přestože knih nebude bývat tolik, rozhodně se snažím užívat si je naplno.

Poslední prázdninový víkend jsem strávila s naprosto skvělou knihou - Isla a šťastné konce od Stephanie Perkins. To byla velká nádhera. Poslední kniha ze série Polibek pro Annu zase přinesla nový pár - Joshe a Islu, kteří byli opět úplně jiní a úplně úžasní. Jejich příběh jsem fakt prožívala a někdy jsem se úplně dojímala. A scény na konci, kdy se v knize objevily postavy z minulých dílů, úplně mě to rozsekalo. Stephanie tyhle příběhy prostě psát umí a já bych si hned přečetla další.
Kniha má 339 stran a četla jsem ji 2 dny.



Jako přípravu na Humbook jsem se vrhla na knihu Šepotání od A. G. Howard, první díl z retellingové série na Alenku v říši divů. A bylo to skvělé! Do Říše divů jsem se okamžitě zamilovala, stejně jako do šíleného a úžasného Morfea a a bavilo mě vše, co Alyssu na své cestě potkalo. A. G. Howard má takový svůj osobitý a míst mírně šílený styl psaní, ale to mě právě neskutečně baví. Na druhý díl jsem opravdu natěšená a vzhledem k tomu, že by se v něm měl Morfeus dostat na Zemi, bude to podle mě fakt bomba.
Kniha má 416 stran a četla jsem ji 5 dní (no jo, škola začala :D).
RECENZE



Samozřejmě jsem taky pokročila v sérii Vampýrská akademie od Richelle Mead. Druhý díl Mrazivý polibek byl opět bomba! Konečně se pořádně objevili Strigojové (ačkoliv v porovnání s třetím dílem vlastně ani tak moc ne), stejně jako i objevila Roseina matka, situace ve vampýrském světě stále více graduje a Rose je prostě pořád úžasná. A to se nezmiňuju o konci, který mě naprosto položil. Teď už se mi trochu míchá druhý a třetí díl dohromady, ale pro mé trochu lepší pocity z knihy si určitě přečtěte recenzi.
Kniha má 264 stran a četla jsem ji 3 dny.
RECENZE



Abych si trochu zmenšila seznam nepřečtených knih do povinné četby, pustila jsem se do knihy Kdo chytá v žitě od J. D. Sallingera. A fakt mě to bavilo. Upřímně moc nevím, co si o tom myslet, protože jsem čekala nějakou úplně převratnou literaturu a on to byl vlastně takový trochu zvláštní příběh o trochu zvláštním klukovi, ale svým způsobem vlastně převratný byl. Rozhodně si myslím, že abyste pochopili úplné poslání této knihy, musíte mít hodně vyzrálé buňky, což si o sobě nemyslím a rozhodně si nemyslím, že jsme knihu úplně stoprocentně pochopila. Ale zkusím si ji třeba za pár let přečíst znovu a třeba na tom budu líp. Každopádně i tak se vám kniha určitě může líbit. Hlavní postava Holden je prostě svůj a přestože mě občas už fakt vytáčelo, jak je na každé straně zmíněná věc, kterou nesnáší a postupně zjistíte, že nesnáší vlastně skoro všechno, myslím, že to je právě to, co nám kniha měla předat - Holdena a jeho postoje k životu, ke světu a prostě tak celkově. Tajže určitě zajímavé čtení, ale asi to za pár let zkusím ještě jednou a uvidí, jak budu na knihu pohlížet potom.
Kniha má 192 stran a četla jsem ji 5 dní.


A poté jsem se nadšeně vrhla do knihy Hvězdy nad hlavou od Marissy Meyer. No a nadšeně jsem ji četla a i dočetla. Byla to nádhera, jako vždycky od Marissy. Neskutečně jsem si užívala, že se setkávám s mými milovanými postavami, s jejich dřívějšími já a i s relativně novými postavami, o kterých byla v hlavní sérii jen zmínka, ale naplno se tam neobjevily. A skvělé bylo taky to, že i do povídkové knihy se Marisse podařilo vměstnat retelling - tentokrát na Malou mořskou pannu, kterou představuje androidka. A jak už jsem psala všude možně, poslední povídka mě naprosto rozsekala, dojala, rozesmála a dlouho jsem se z té nádherné tečky za sérií dávala dohromady.¨
Kniha má 285 stran a četla jsem ji 5 dní.
RECENZE

V září jsem se rovnou vrhla i na třetí díl Vampýrské akademie - Stínem políbená od Richelle Mead. A jestli jsem psala, že jsem byla z druhého dílu paf, není to nic v porovnání s tím třetím. VA Je rozhodně jedna z těch sérií, kdy s novými a novými díly děj stále jen graduje a je lepší a lepší. A to byl opravdu velmi dobrý i první díl, takže jsem sama zvědavá, na jakou laťku se série ještě zvedne. Rose se v tomto dílu děly opravdu šílené věci, především ve třetí třetině knihy bylo neskutečně moc akce a úplné zakončení mě naprosto odrovnalo. Jo, a konečně mám ráda pár Dimitrij + Rose' Víc v recenzi.
Kniha má 328 stran a četla jsem ji 5 dní.
RECENZE


A teď pozor, fanfáry! Nejočekávanější a bezesporu nejlepší knihou měsíce (ač jsem četla samé skvělé knihy, ale tahle bude určitě i v předních příčkách top desítky knih za rok) je Říše bouří od Sarah J. Maas - pátý díl Skleněného trůnu, kterého jsme se tady téměř po roce dočkali. Jako vždy u S. J. Maas jsem měla neskutečně velká očekávání a jako vždy je tato královna fantasy (troufám si tvrdit, že spolu s J. K. Rowling jsou moje nejoblíbenější autorky) ještě předčila. Ta kniha mělo všechno - neskutečně moc akce, lásky, zrady, nových setkání, nových i starých známých (a někdy opravdu hodně starých známých, alespoň pro Aelin) postav a v neposlední řadě dokonalá Aelin a její tajné plány a triumfy, kterými člověka vždycky šokuje. Odpůrcům Dvoru trnů a růží možná bude vadit, že je v této knize vidět, že autorka psala i tuto sérii, protože je tu trochu více erotických scén, než jsme u Trůnu asi zvyklí, ale mě to absolutně nevadí a každou scénu v knize jsem si neskutečně užívala. A konečně, konečně jsem si oblíbila Jeřába a přidávám se do jeho fanklubu. Já jsem z této bomby naprosto odvařená že jsem se své pocity snažila zformulovat v recenzi, nejsem si úplně jistá, jak se mi to podařilo.
Kniha má 688 stran a četla jsem ji 6 dní.
RECENZE 

Tak tohle byl můj po knižní stránce dokonalý začátek školního roku. Jinak až tak úžasný nebyl, ale to se nějak zvládne. Zrovna teď mám opravdu hektické období, a tak čtu knihu, kterou bych měla běžně přečtenou třeba za dva nebo tři dny už šíleně dlouho, ale jinak to prostě udělat nemůžu. Nicméně vy se můžete určitě těšit na nové články a rozhodně plánuju napsat nějaký report z Humbooku, který jsem měla tu čest navštívit a o svůj skvělý zážitek bych se s vámi ráda podělila. Mějte se krásně!

Ivett

2 komentáře:

  1. Mě přijde 7 knih jako dobré číslo :) ale je pravda, že nejspíš patřím k pomalejším čtenářům. :))) VA a Měsíční kroniky jsou prostě super série... :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No na to, že je škola, to na mě opravdu dobré číslo asi je.. obvykle zvládnu tak čtyři :D a naprosto souhlasím, miluju ty série :)

      Vymazat

Používá technologii služby Blogger.