NEW IN MY BOOKSHELF - AUGUST 2017

Ahoj!
Asi vás nepřekvapí, že jsem prostě srpen nemohla přežít, aniž bych si koupila nějaké nové knihy. Konkrétně to bylo 6 kousků, z nichž tu mám dvě velmi očekávané novinky, jedna anglická kniha a tři knihy koupené díky slevám, kterým já prostě většinou neodolám. A rovnou vám je samozřejmě představím.

Jelikož na eshopu Joty měly nějaké slevy a ještě poštovné zdarma, rozhodla jsem se toho samozřejmě využít a vybrala jsem si knihu Všechno, úplně všechno od Nicoly Yoon. Tu si chci už nějakou dobu přečíst, přiznám se, především kvůli filmu, který bych ráda viděla, ale nejprve si chci přečíst knihu. Nicméně jsem si vybrala filmovou obálku, protože se musím přiznat, že ta původní je prostě neskutečně ošklivá. Vím, že někomu se líbí, ale mě prostě vůbec ne. A tak mám doma krásnou filmovou verzi a jak na knihu, tak na film se moc těším.




Už dlouho si chci doplnit sérii Pokrevní pouta. Sice jsem ještě nečetla ani Vampýrskou akademii, ale mám to v plánu a knihy se už špatně shání, takže bych je ráda měla doma, co nejdřív. A jelikož jsem už opravdu absolutně nikde nemohla sehnat první díl, rozhodla jsem se jej pořídit v angličtině - mám tedy doma Bloodlines od Richelle Mead. Pak má doma ještě druhý a šestý díl, které byly hodně levně, ale tuším, že pátý opět není k sehnání, tak uvidím, jestli si jej taky budu muset pořídit v angličtině. No a samozřejmě doufám, že se k těmto dvěma sériím konečně brzy dostanu.




Jelikož byly v srpnu nějaké slevy taky na eshopu Albatrosu, ani těm jsem neodolala. A udělala jsem objednávku se dvěma knihami - Hvězdy nad hlavou od Marissy Meyer, což je povídková kniha k sérii Měsíční kroniky a já ani nedokážu vyjádřit, jak moc se na ni těším. Obsahuje několik povídek pojednávající vždy o jedné z hlavních postav série a já se samozřejmě nejvíc těším na tu o Thorneovi. No a druhou knihou je Isla a šťastné konce od Stephanie Perkins, poslední díl ze série Polibek pro Annu. Předchozí dva díly už mám přečtené a naprosto je miluju, takže na další jistě skvělý pár se těším taky. A navíc má být v knize nějaký reunion všech hlavních postav z celé série, což bude prostě bomba.


No a nakonec moje snad nejočekávanější objednávka, kterou už jsem měla nějakou dobu předobjednanou. Jde o srpnové novinky a pokračování sérií. Úplně nejvíc očekávaná byla kniha Navždy s láskou Lara Jean od Jenny Han, závěrečný díl série Všem klukům, které jsem milovala. Na tuhle knihu jsem se neskutečně těšila a samozřejmě jsme ji okamžitě přečetla a byla to dokonalost! Už jsem se o knize na blogu vypisovala dost, tak můžete mrknout na recenzi, ale ze závěru série jsem tedy naprosto nadšená. No a další závěrečná kniha tentokrát duologie - Cestovatelka od Alexandry Bracken, pokračování Pasažérky. Tu jsem už taky přečetla a KDYŽTAK UPRAVIT plánuju recenzi/recenze je na blogu, ale tady jen zmíním, že se mi líbila stejně jako první díl, akce a napětí zde bylo snad ještě víc a byla jsem často opravdu překvapená.

Tak to byly mé srpnové přírůstky. Trochu se obávám, že teď, s nástupem do školy, kdy budu několikrát týdne chodit kolem Neoluxoru budou ty moje výdaje možná i větší, ale přestože bych nejradši vykoupila celé knihkupectví, musím se někdy držet na uzdě. A taky musím ty knihy stíhat číst, což teď zase bude o trochu těžší. No tak uvidíme, jaké knihy mi tu za měsíc zase přibudou. Mějte se krásně!

Ivett

Žádné komentáře:

Používá technologii služby Blogger.