P. S. STÁLE TĚ MILUJU (Jenny Han)

Původní název: P. S. I Still Love You
Český název: P. S. Stále tě miluju
Autor: Jenny Han
Série: Všem klukům, které jsem milovala
Počet stran: 297
Nakladatelství: CooBoo
Překlad: Romana Bičíková
Rok vydání: 2015 (EN), 2016 (CZ)
Žánr: young adult, contemporary
Anotace: Lara Jean nečekala, že se doopravdy zamiluje do Petera. Vždyť jen předstírali, že spolu chodí. Ale v jednu chvíli oba předstírat přestali a najednou je Lara Jean zmatenější než kdy dřív a neví co dělat. A pak se do jejího života vrátí jeden kluk, co se jí dříve líbil, a spolu s ním i pocity, které k němu cítila. Je možné, aby byla holka zamilovaná do dvou kluků najednou? Půvabné pokračování knihy Všem klukům, které jsem milovala ukazuje, že láska není nikdy jednoduchá, ale že možná to ji činí tak úžasnou. 

Moje recenze:
Potom, co se původně předstíraný vztah Lary Jean a Petera změnil v něco mnohem opravdovějšího a oba si přiznali, co k sobě cítí, jsou konečně opravdu spolu. Šťastní ale zřejmě nebudou navždy. Na internet se dostává jisté video, o kterém Lara Jean ani Peter nevěděli a rozhodně nechtějí, aby se dostalo na veřejnost. Navíc John Ambrose McClaren konečně dostal taky svůj dopis a rozhodl se na něj odpovědět. A tak se znovu dostává do života Lary Jean a spolu s ním taky city, které k němu měla. Lara Jean zase není šťastná z toho, že má ne Petera pořád velký vliv jeho bývalá holka Genevive a má pocit, že se od ní nikdy úplně neodpoutá. A tak je jejich vztah vystavován mnoha zkouškám a není jisté, zda je oba dokážou překonat nebo ne.

zdroj
Nedokážu říct, jak ráda jsem byla za to, že dostaneme pokračování lovestory Petra a Lary Jean. První díl totiž neskončil až úplně tak, jak bych si představovala, ačkoliv bylo jasné, k čemu směřuje. No a druhý díl navazuje vlastně přesně tam, kde jsme opustili první. A já jsem neskutečně ráda, že se Jenny podařilo napsat naprosto skvělé pokračování i bez dopisů. Ačkoliv to vlastně tak úplně není, pár dopisů se v příběhu objevilo, ale stejně. Nedokážu říct, který z prvních dvou dílů se mi líbil víc, protože jsou oba prostě dokonalé. 

"Netušila jsem, že se vám po někom může stýskat ještě víc, když od vás je jen pár decimetrů."

Velkou roli v knize má už zmíněný John, u kterého se musím přiznat, že jsem si ho opravdu oblíbila. Moc oblíbila. Rozhodně nedám dopustit na Petera a vždycky budu v jeho týmu, ale John by taky nebyla špatná volba. Mám u něj pocit, že je to takový kluk od vedle (a ano, vím, že se říká holka od vedle, ale co), neskutečně hodný, neustále usměvavý a tak.. A jeho scény s Larou Jean byly opravdu dokonalé a párkrát jsem si i říkala, jestli se nemám dát do jeho týmu. Ale to jsem hned zase zavrhla, protože na Petera nemá ani John. Ale je to slaďouš.

zdroj
Samozřejmě je i tato kniha hodně taky o rodině a vlastně dost i o přátelství. Trošku víc poznáme Genevive a zjistíme, proč se chová, jak se chová. A ačkoliv mě některými svými činy opravdu pořádně naštvala, částečně jsem ji možná i trochu pochopila. Ale jen částečně! No a nechybí tu ani Kitty, kterou budu navždycky zbožňovat. Ona je prostě svá a to je úplně nejlepší. Opravdu mám moc ráda ty rodinné chvilky v rodině Song-Coveyových nebo Kittyinu snahu najít tátovi přítelkyni a prostě, jak se mají všichni rádi. To mě vždycky naplní takovým štěstím a jsem opravdu ráda, že je v příběhu i tento aspekt.

zdroj
Druhý díl jsem si tedy užila úplně stejně jako ten první. Dostala jsem přesně, co jsem očekávala - spoustu lásky na všechny různé způsoby, úplně stejně dokonalou Laru Jean, občas možná ještě dokonalejšího Petera, kterého mi bylo v jistých částech i trochu líto, zbrusu nového a skvělého Johna a ještě více skvělé rodinné atmosféry. A mimochodem, naprosto miluju Stormy z Belleview. A teď už jen s chutí zakončit tuhle skvělou sérii třetím dílem!

Moje hodnocení: 5/5

Jak se vám líbí tato série? A jste spíš tým Peter nebo John?

Žádné komentáře:

Používá technologii služby Blogger.