BOOKAHOLIC READ IN MAY 2017

Ahoj!
Jak se vám dařilo se čtením knížek v květnu? No, u mě to bylo docela zajímavé.. Ze začátku měsíce jsem měla celkem volnější období, ale nakonec to skončilo tak, že jsem přečetla 5 knih, což není teda žádná velká sláva. Ale mám pro to jako vždy vysvětlení - za prvé, od poloviny května mi opravdu začalo drsný období ve škole a měli jsme toho strašně moc, což bude teď ještě i na začátku června, ale už naštěstí všechno finišuje a za chvilku budu mít času na čtení snad dostatek. No a druhým důvodem je to, že jsem si v květnu vzala dvě bichle, které mi samozřejmě trvají přečíst trochu déle, navíc když jedna z nich je v angličtině a samozřejmě mám i ty věci do školy. Takže jsem ráda za těch 5 knih a teď se na ně konečně vrhneme.

V květnu jsem konečně začala se sérií Selekce od Kiery Cass. Tedy, přečetla jsem první díl a shodou okolností druhý čtu právě teď. Byla jsme zvědavá, zda se zařadím do skupiny lidí, kteří sérii propadli nebo kteří jí pohrdají a vypadá to, že jsem v té první. První díl se mi neskutečně líbil, naprosto nejsem se zamilovala do prince Maxona, stala se jeho fanynkou a doufám, že s Aspenem se pěkně vymete a v neposlední řadě si samozřejmě užívám celou soutěž/reality show. No a více se dozvíte v recenzi.
Kniha má 288 stran a četla jsem ji 4 dny.
RECENZE



Potom jsem si dala už asi stopadesátý re-reading prvního dílu mé oblíbené série Mé sladké šestnácté století od Rachel Harris. A i po stopadesáté mě prostě dostala. Já to prostě nikdy nepřestanu milovat. Cestování časem je vždycky dobrá volba, která mě prostě neomrzí a když tam ještě mám tak skvělou love story jako Cat a Lorenzo, je to o to lepší. Kniha samozřejmě není jen o lásce, ale mě by úplně stačilo, kdyby byla celá o Lorenzovi, protože si troufám říct, že to je prostě můj ultimate book boyfriend♥ Tedy, ještě mu trochu šlape na paty Rhysand z jisté série, ale to je zase úplně jiné odvětví. No a o něm se vlastně zmíním vzápětí, takže na více informací vás opět odkážu na recenzi.
Kniha má 250 stran a četla jsem ji 6 dní.
RECENZE

Prosím fanfáry, na řadu přichází A Court Of Wings And Ruin od Sarah J. Maas! Pokud jste četli mou recenzi na Dvůr mlhy a hněvu, víte, že jsem byla nadšená. A obzvlášť, když chvíli poté vycházel třetí díl v angličtině, nemohla jsem čekat a pořídila si anglickou e-knihu. Fyzickou knihu si pak doplním v češtině a doufám, že vyjde co nejdřív. Taky jsem se rozhodla, že recenzi napíšu až po přečtení české verze, protože doufám, že pak už budu schopná napsat něco víc než bomba. Už je to nějaký ten pátek, kdy jsem knihu dočetla, ale stále jsem se ještě nevyrovnala s tím množstvím šoků, které mi přivodila. Jelikož je ACOWAR takovým závěrem trilogie (v sérii sice budou další knihy, ale ty už se budou týkat jiných dějových linek), a tak je logické, že se tady dočkáme spousty akce. Čemuž napovídá i tloušťka knihy. Moje emoce se neustále měnily - stále více jsem si zamilovávala Rhysanda, kupodivu jsem si oblíbila téměř všechny "příšery", které se v sérii objevily, neustále jsem měnila názor na Tamlina, náramně jsem se bavila společnými schůzkami všech vladařů, bylo mi moc líto Luciena, kterého prostě zbožňuju, velice mě bavilo duo Nesta a Cassian a mohla bych pokračovat.. No a závěrečná bitva? O. Můj. Bože. Tak tohle mi fakt přivodilo asi tisíc infarktů. Jestli mi něco takovýho někdo ještě jednou udělá, už to asi opravdu neudýchám. Sečteno a podtrženo, nemůžu se dočkat, až si sérii přečtu podruhé a všechny tyhle emoce si prožiju znovu.
Kniha má 539 stran a četla jsem ji 8 dní.

Po téhle bombě jsem si vzala něco úplně jiného - young adult knihu Lola a kluk od vedle od Stephanie Perkins. První díl jsem četla před pár měsíci v angličtině a na druhý jsem byla vážně zvědavá. Spousta lidí říkalo, že je ze série nejslabší, ale já s tím tedy nesouhlasím. Mně přišla úplně stejně skvělá jako první díl. Hlavní hrdiny jsem si naprosto zamilovala a vytvářeli pro mě dokonalé duo. K tomu je kniha opět psaná velice čtivým a vtipným stylem psaní typickým pro Stephanie Perkins a já jsem neměla vůbec žádné výhrady.
Kniha má 303 stran a četla jsem ji 3 dny.
RECENZE



No a úplně nakonec jsem pokračovala v re-readingu Harryho Pottera knihou Harry Potter a Fénixův řád od J. K. Rowling. Ta mi bohužel zabrala opravdu hodně času, jednak proto, že je to prostě bichle a taky proto, že jsem si ji vzala v době, kdy jsem se většinu dní ke čtení dostala jen na moment. Taky je pravda, že jsem ji dočetla vlastně až 2. června, ale vzhledem k tomu, že jsem ji četla především v květnu, zařazuju ji sem. Tady asi nemá cenu moc o čem psát vzhledem k tomu, že všichni víme, o čem kniha je a navíc chystám recenzi, která snad vyjde, co nejdřív a kde se dozvíte, jak moc mám ráda pátý díl série.
Kniha má 800 stran a četla jsem ji 11 dní.



Vím, že to píšu vždycky, ale upřímně věřím, že v červnu  už se mi podaří přečíst knih více. Je sice pravda, že týden budu se školou na turisťáku, kde asi moc příležitostí k četbě mít nebudu, ale o to rychleji se je pokusím číst. Tak za měsíc uvidíme, jak se mi mé přání splnilo. Mějte se krásně!

Ivett

Žádné komentáře:

Používá technologii služby Blogger.