APRIL 2017 IN MOVIES

Ahoj!
Jsem tady do třetice a tentokrát, abych vám představila filmy, které jsem v dubnu viděla. Na ty si občas najdu čas snáze než na čtení, protože u sledování filmu většinou můžu dělat taky ještě něco jiného do školy, takže jsem pár filmů v dubnu zhlédla. A myslím, že půjdeme rovnou na ně.

Začnu mou návštěvou kina zase po nějaké době. A na jaký jiný film jsem asi tak mohla jít, než na film, na který jsem čekala měsíce - Kráska a zvíře. Tenhle film byl mnou opravdu velmi očekávaný a absolutně jsem se nemohla dočkat. Tentokrát jsem ale už opravdu šla na titulky, ačkoliv je u nás zase dávali trochu pozdě, ale prostě jsem jinak nedala. A bylo to prostě...ohromující. Má očekávání byla naprosto naplněna, ba ještě předčena. Emma Watson byla přesně tak úžasná, jak jsem čekala a role Belle jako by jí byla šitá na míru. Odmalička se rozhoduju, jestli je má oblíbená princezna Popelka nebo právě Belle. Asi se nikdy nedokážu rozhodnout, ale musím říct, že s Belle se v určitých věcech opravdu ztotožňuju a přesně takový pocit jsem měla, když ji hrála Emma. Ačkoliv samotný příběh samozřejmě známe a víme, jak dopadne, přesto jsem se nemohla ani na vteřinu odtrhnout a s napětím sledovala ten úžasný výjev. Všechno bylo na jedničku - od skvělé hudby a vtipných písní, přes dokonalé kostýmy a scenérii až po naprosto famózní herecké výkony. A pokud si pamatujete zloducha Gastona - myslím, že jej nemohl hrát lepší herec. Sice ho vůbec neznám, ale zvládl to perfektně. A já už se teď těším na další hranou disneyovku.
V dunbu mě nějak popadla chuť na romantické filmy s Tomem Hanksem. A tyhle dva jsou konkrétně v režii dua Tom Hanks a Meg Ryan. Prvním je Láska přes internet, což byl opravdu nádherný příběh. Neskutečně mě bavilo, jak postupně dva úhlavní nepřátelé zjišťují, že to jsou právě oni dva, kdo si spolu dlouhou dobu píšou v domnění, že ten druhý je jejich one true love. Nejdřív to teda zjistí Tom (nepamatuju si jméno postavy :D) a je opravdu nádherný sledovat, jak se Meg (stejný případ) snaží přesvědčit, že není tak špatný a že je stejně úžasný jako ten, s kým si dopisuje. No prostě krásná love story.
A druhým filmem s tímto duem byl trochu starší Samotář v Seattlu. A to bylo úplně stejně skvělé. Hlavní mužské postavy (s tím pamatovákem na jména bych asi měla něco dělat) mi bylo celou dobu strašně líto, protože bylo vidět, jak moc mu chybí jeho zemřelá manželka, do toho jeho syn dělal vše pro to, aby si našel někoho nového, kdo by jej zase učinil šťastným a to mu chudákovi ještě přidělávalo starosti. Jeho syn byl děsně roztomilý, ale teda šel si tvrdě za svým. No a postava Meg slyšela Tomův příběh v rádiu a nějak ji k němu všechno začalo táhnout, Vlastně se za celou dobu filmu úplně tváří v tvář tolikrát nesetkali, ale tady se dá celkem jasně říct, že šlo o klasickou lásku na první pohled. A byla to prostě nádhera.
Zdá se, že jsem měla taky chuť pro změnu na filmy s Johny Deppem a po stopadesáté jsem si pustila Karlík a továrna na čokoládu, ale poprvé v angličtině. No, co vám budu povídat, všichni víme, že je to skvělý film. Režie Tima Burtona prostě nemůže být jiná než skvělá, natož když tam hraje Depp. Celou tu továrnu a všechny geinálnosti, jak tam vše funguje, prostě žeru a když jsem byla malá, byla mým splněným snem. A k tomu famózní Willy Wonka, dokonalí pracovníci s jejich písničkami a totálně otravný děti.. No, skvělý film.
Slyšela jsem spoustu ód na to, jak dokonalý je film Střihoruký Edward, který jsem nikdy neviděla a tak jsem se to rozhodla napravit. No, řeknu vám, že jsem opravdu nečekala, že mě film až tak zasáhne. Byla to naprostá nádhera. Johny Depp v naprosto odlišené roli ode všech, které jsem viděla mi dokázal, že zvládne zahrát snad všechno tak, aby to bylo opravdu perfektní. Nedovedu popsat, jak neskutečně líto mi bylo celou dobu Edwarda. On se snažil dělat vše tak, aby zapadl a aby jeho ruce nepředstavovaly takovou překážku v normálním životě, ale bohužel lidé mu tuto snahu moc neopláceli. Konec byl pro mě opravdu smutný, stejně jako třeba konec Petra Pana.. To je pro mě pomalu smutnější než smrt. Ale byla to nádherná podívaná a já byla opravdu velmi mile překvapena.
Jak možná víte, v dubnu bylo už 105. výročí od tragické události potopení Titanicu. A proto jsem se v noci 14. dubna (Titanic byl potopen 15. dubna kolem druhé hodiny) na jeho počest rozhodla podívat na film Titanic. A opět, úplně poprvé jsem ho viděla v angličtině. Panebože, to bylo asi nejsilnější sledování tohoto filmu, jaké jsem kdy zažila. Já Titanic samozřejmě miluju odjakživa, ale teď, když jsem to ještě viděla v angličtině, jsem to nějak ještě více prožila a procítila a nebudu lhát, brečela jsem nejvíc, jak jsem u Titanicu kdy brečela. Všichni víme, o čem to je, jak to skončí a mě to stejně vždycky dostane stejně silně. A tentokrát to prostě bylo nejsilněji.
Doba ledová je naprostý fenomén v animovaných filmech. A já jsem prostě jen kdysi dávno viděla první díl, od té doby nic. To jsem se teď rozhodla napravit. Zhlédla jsem zatím první čtyři díly a nejnovější mě ještě čeká. Panenko skákavá, to jsou tak skvělý animáky! První díl jsem si tak trochu matně pamatovala a bylo to skvělý. Odjakživa mám ráda především tygra Diega. Ale všechny postavy mají naprosto skvělé hlášky, nejvíc asi lenochod Sid. První díl byl skvělé rozjetí a nastartování velké éry a já si to užila na maximum. Doba ledová 2 - Obleva se více zaměřila na mamuta Mannyho a na skutečnosti, že je možná  posledním žijícím mamutem, což posléze vyvrací mamutice Ellie, která si ale myslí, že je vačice. A opět mě to neskutečně bavilo. Už mi tedy ty detaily všech dílů malinko splývají dohromady, ale rozhodně to byl skvělý díl, jako všechny. A abych nezapomněla, u každého dílu je samozřejmě skvělá naše známá veverka. Tedy nemůžu říct, že bych ji nějak úplně milovala, ale pravdou je, že bez ní by to prostě nebylo ono. Doba ledová 3 - Úsvit dinosaurů nás zavedl kamsi do podzemí, kde žijí právě dinosauři. Ellie je navíc ještě k tomu těhotná, takže nalézání cesty zpět na povrch Země, zachraňování Sida a ochraňování se před dinosaury asi nepatří do aktivit, které by měla vykonávat. Ale co. Opět skvělý, skvělý díl, navíc naše veverka dokázala, že její true love může být prostě jen ten zpropadenej ořech (teda já bych se na něj už dávno vykašlala) a nechyběly zas a znovu perfektní hlášky. No a Doba ledová 4 - Země v pohybu mě opět okouzlila. Především jsem si užívala Diega a jeho tygřici, které jsem naprosto shipovala. Do toho se na scéně objevila Mannyho dcera Broskvička a procházela si obdobím dospívání, což bylo opravdu vtipné. No a k tomu Sid a jeho babička? Prostě supr trupr úžasný!
 

Věrní fanoušci jistě vědí, že v květnu půjde do kin nový díl Pirátů z Karibiku. Já jsem se tím fanouškem stala teprve v létě, ale za to opravdu velkým fanouškem. Na pětku jsem mega natěšená, a proto jsem se teď rozhodla dát si rewatch prvních čtyř dílů. Začala jsem tedy filmem Piráti z Karibiku - Prokletí Černé perly a opět jsem ho poprvé viděla v angličtině. A celkově jsem ho viděla podruhé. A jsem teď snad ještě větší fanoušek. Jak už jsem psala, Johnyho Deppa miluju a Jack Sparrow je podle mě prostě jeho nejlepší role. Nebo aspoň nejvtipnější. Zase jsem se setkala s mým oblíbeným triem Jack-Will-Elizabeth a byla to prostě obrovská jízda. Už se nemůžu dočkat dalších dílů.
Měli jste taky tak skvělý filmový duben? A viděli jste Krásku a zvíře, případně jak se vám líbila? Mějte se krásně!

Ivett

Žádné komentáře:

Používá technologii služby Blogger.