BOOKAHOLIC READ IN MARCH 2017

Ahoj!
Oficiálně mohu říct, že jaro je v plném proudu. Období, na které se těším od Vánoc konečně nastalo. Částečně mě to děsí, ale jsem strašně ráda, že už je prostě jaro, teplo, sluníčko, kytičky a tak dále :D A především se samozřejmě kvapem blíží konec školy (a moje narozeniny, jen tak mimochodem). O to ale v tomto článku nejde. Dnes vám samozřejmě chci ukázat, co jsem přečetla v březnu. No, v březnu jsem přečtla takový můj klasický počet knih na dobu, kdy je škola - 4 knihy. Musím říct, že v březnu jsem toho měla do školy opravdu hodně a prakticky pořád jsem se učila, takže i tenkou knížku jsem četla neskutečně dlouho. Na druhou stranu tu mám ale dvě opravdu tlusté knížky, které mi zabraly víc času, takže to snad taková hrůza není. Tak abych vám je konečně představila.

Jak víte, každý měsíc pokračuju harrypotterovským rereadingem a tentokrát byla na řadě kniha Harry Potter a Ohnivý pohár. Další můj velice oblíbený díl. To jsou sice všechny, ale na každém je prostě něco výjimečného. Nicméně tady mě neskutečně baví celý Turnaj tří kouzelníků, rostoucí napětí a nebezpečí, stále větší záhady, puberta, ples, puberta, ples, puberta (aneb to mě tu opravdu hodně baví :D) a úplně nejvíc samozřejmě miluju to, že se zase můžu vrátit do bezpečné a naprosto dokonalé atmosféry Bradavic, kam se budu vždycky ráda vracet. Pokud chcete vědět víc, odkážu vás na recenzi.
Kniha má 571 stran a četla jsem ji 9 dní.
RECENZE



Na kouzelnické vlně ještě chvíli zůstaneme, protože jako další knihu jsem musela sáhnout po scénáři k Fantastickým zvířatům a kde je najít, které mi přišly. Z filmu jsem byla naprosto nadšená a zažít vše ještě jednou prostřednictvím scénáře? Ano, prosím! V recenzi jsem psala něco na způsob, že by se mi asi víc líbila klasická kniha, kde by byla ještě spousta doplňujících informací, jak jsme zvyklí, ale i za scénář jsem neskutečně ráda a dokázala jsem si ho pořádně užít.
Kniha má 288 stran a četla jsem ji 4 dny.
RECENZE









Dostáváme se k významnému okamžiku. Následující kniha je totiž můj první recenzní výtisk v životě. Jmenuje se Láska k nakousnutí a já za ni ještě jednou moc děkuju autoru Alexandru Stainforthovi. Zároveň bych ráda vyjádřila názor, jak mě štve, že mi trvalo poměrně dlouho ji přelouskat. Bohužel jsem si ji nevzala ve zrovna nejlepším období, právě naopak - měla jsem toho tak strašně moc, že chvilky na čtení jsem si hledala opravdu těžce, ALE - to mi žádným způsobem nezabránilo, abych si snad knihu neužila. Kromě toho, že půjde o román jsem nějak nevěděla, co očekávat a možná právě i proto jsem byla nakonec tak unešená. Už jsem se hodně vypsala v recenzi, ale mám opravdu radost, že jsem měla možnost si knihu přečíst, protože to bylo přesně to pravé odreagování, které jsem potřebovala.
Kniha má 272 stran a četla jsem ji 7 dní.
RECENZE


No a poslední knihu jsem objevila v knihovně a okamžitě si ji půjčila. Hodně mě zaujala, když ji doporučovala Rodaw z Knihánkova, ale v tom množství knih, které si chci přečíst, jsem věděla, že si ji asi jen tak nekoupím. Ale jakmile jsem ji zahlédla v knihovně, šla se mnou. Mluvím tedy o knize Poselství růží od Leily Meacham. A proboha, jsem tak neskutečně ráda, že jsem si ji přečetla. Nebudu se tu nějak moc rozepisovat, protože chystám recenzi, ale tohle bylo skvělý. A stalo se toho tolik, že ani nevím, zda budu schopná to vše nějak shrnout. No, snad jo. V knize se prolíná současnost s minulostí, dozvídáme se životní příběhy různých lidí, které nás pokaždé jinak zasáhnou a všechny jsou propojené jednou věcí - bavlníkovou plantáží Somerset, od které se odvíjí všechny jejich následující osudy. A mě to neskutečně bavilo. Při mnoha scén jsem měla na krajíčku a aktuálně prostě nemůžu říct nic víc, než že jsem prostě uchvácená. Musíte mi dát chvilku na rozdýchání. Ale rozhodně si počkejte na recenzi, kde se dozvíte víc.
Kniha má 496 stran a četla jsem ji 8 dní.

Tak a to by byl můj wrap up za březen. Co se školy týče, začátek dubna vypadá slibně - nějak extra moc testů mě nečeká, takže předpokládám, že budu mít víc času na čtení. Ale především se těším na květen a následující měsíce, kdy už toho času bude opravdu víc. No, vy se aktuálně můžete těšit na mé klasické další dva měsíční články a především na recenzi na Poselství růží. A možná i něco dalšího, kdo ví. Mějte se krásně!

Ivett



Žádné komentáře:

Používá technologii služby Blogger.