NEW IN MY BOOKSHELF - JANUARY 2017

Ahoj!
Leden byl samozřejmě měsíc jako každý jiný a já se neubránila kupováním nějakých těch knih. Na mé poměry jich bylo opravdu docela dost, ale proč si neudělat radost na začátku roku (i když mám pocit, že bych si tuhle radost mohla dělat klidně každý den, kdyby byl dostatek prostředku - hashtag bookaholic'sproblems :D). Tak tedy za leden mám 5 nových přírůstků a jdeme rychle na ně.

Pokud jste četli přírůstkový článek za prosinec, mohli jste si všimnout, že jsem k Vánocům dostala box prvních čtyř dílů série Selekce - a rozhodla jsem si koupit zatím poslední vydaný Šťastně až navěky od Kiery Cass. Na sérii se už strašně těším a zbývá mi jen poslední díl, který vyjde letos a mám ji komplet. A pak se do ní asi konečně pustím.







Po dlouhé době jsme zavítala do Levných knihu a za úžasnou cenu 50 korun jsem tam narazila na knihu Láska jako z filmu od Victorie Van Tiem, o které jsem četla už před hodnou dobou a strašně mě zaujala. A jelikož já miluju romantiku, miluju filmy, miluju knihy a spojení tohohle všeho mě velice láká, nemůžu se četby této knihy dočkat. A přemýšlím, že to možná bude perfektní kniha na letošní Valentýn, tak snad mi ten plán vyjde.





Knihu, o které jsem se už na blogu zmiňovala. a na kterou bude brzy recenze, jsem si objednala z lednového katalogu Knižního klubu - Život po tobě od Jojo Moyes. Tu už jsem tedy i přečetla a přes mé obavy jsem byla naprosto nadšená a už se strašně těším, až své dojmy z knihy napíšu do recenze, takže na kompletní verdikt si chvilku počkejte. Ale bylo to naprosto skvělý.






Malého prince od Antoina de Saint-Exupéryho si už chci přečíst strašně dlouho a jelikož nás teď ve škole čeká rozbor této knihy a musím ji tedy přečíst, konečně jsem si ji pořídila. Právě teď na mě ten klučina shlíží z knihovny a já ani nedokážu popsat, jak strašně se na knihu těším. Tak snad to bude brzy.







A poslední knihu jsem si předobjednala, jakmile to bylo možné, protože je to má další velmi očekávaná kniha - Čáry života od Veronicy Roth, autorky mé oblíbené Divergence. A jelikož jsem byla jednou z prvních sta, dostala jsem ke knize i skvělé tričko s motivem knihy, ze kterého mám velkou radost (ale z knihy větší). Určitě je to jedna z knih, kterou budu číst hned v následujících dnech a doslova hořím zvědavostí.






Tak to by bylo mé lednové obohacení knihovny. O jaké knihy jste obohatily vy vaši knihovnu? Určitě mi to napište a v únoru si jako já třeba zase udělejte radost (ano, už mám nějakou tu knihu objednanou). Mějte se krásně!

Ivett

Žádné komentáře:

Používá technologii služby Blogger.