NEW IN MY BOOKSHELF - DECEMBER 2016

Ahoj!
Na řadě je článek s novými knihami za prosinec. Vzhledem k tomu, že byly Vánoce jsem pár knih dostala, ale sama jsem si v prosinci žádnou nekoupila, což je jen dobře. No a to je asi vše, co bych teď chtěla říct. Jdeme přímo na knihy.

Pět z knih, které jsem dostala, jsem si sama předtím vybrala. V první řadě tu mám celý box série Selekce, tedy Selekce, Elita, První a Dcera od Kiery Cass. Na tuto sérii si zuby brousím už dlouho a nemůžu se na ni dočkat. A potom mám v plánu si dokoupit jistě i nově vyšlý díl Šťastně až na věky a díl, který má teprve vyjít Koruna. Určitě mi napište, jak se Selekce líbí vám, protože už se na ni fakt moc těším. A ty obálky♥ 






No a poslední knihou, kterou jsem si vybrala je pokračování série Umění milovat od Rachel Harris - Historie nás dvou. Na tu se moc těším, protože se má zaměřovat na postavu, kterou jsem si v minulém díle moc oblíbila a celkově mám hrozně ráda styl psaní Rachel, takže se opravdu nemůžu dočkat.








Kniha, o které jsem už nevěděla, dostala jsem ji od sestry a opravdu mi udělala velkou radost, bylo Kafe a cigárko od Marie Doležalové. Tu už jsem chtěla strašně dlouho, ale pořád jsem si kupovala jiné knihy, takže na ni nějak nikdy nedošlo. A teď jsem si jí listovala a opravdu se už nemůžu dočkat, až si ji přečtu. Maruščin blog zbožňuju a myslím, že nejinak tomu bude i u této knihy.



Aha, tak přece jen jsem jednu knih koupila. Ale neplatila jsem ji sama a nebyla pro mě, takže se úplně nepočítá, ačkoliv si ji potom samozřejmě taky ráda přečtu. No a je to kniha z podobného soudku jako předchozí - P. S. od Aňy Geislerové. Tu jsme daly se sestrou mamce k Vánocům, ale jak jsem  psala, já mám rozhodně taky v plánu si ji přečíst, protože popis je skvělý a když jsem si knihou listovala, už jsem se na ni úplně natěšila.






No a poslední "kniha" vlastně není kniha, ale musím ji tu zmínit. Dostala jsem od sestry totiž Mudlovské omalovánky z Harryho Pottera a je vám asi jasné, že tohle udělá radost každému potterheadovi. Tohle jsem fakt nečekala a byl to jen z nejlepších dárků. Omalovánky jsou nádherné a už se nemůžu dočkat, až si najdu pořádný čas a budu si hezky vymalovávat..








Tak a to je vše. Sama jsem zvědavá, jaké nové knihy přinese leden, ale už teď mám zálusk minimálně na dvě konkrétní, tak uvidíme.. Mějte se krásně! :)

Ivett

Žádné komentáře:

Používá technologii služby Blogger.