OCTOBER 2016 IN MOVIES

Ahoj!
V dnešním článku bych se s vámi ráda podělila o filmy, které jsem měla možnost vidět v říjnu. Kupodivu jich bylo docela dost, protože jsem si vyhradila dva večery v týdnu na nějaký film, čili se jich celkem nahromadí.No a proto jdu bez zdržování na to.

Prvním filmem je Pán prstenů - Dvě věže. To jsem si jen pokračovala ve sledování této série vždy v neděli odpoledne. Druhý díl se mi moc líbil, ačkoliv o něm asi tolik nepovím, protože už jsem naprosto zahlcená vzpomínakmi na třetí díl, takže se mi to tak míchá dohromady. Ale celkově, tato série se moc moc líbí, baví mě tenhle fantasy hobití, eflský, trpsaličí a bůhvíjak ještě svět a těším se na knihy. Teď opravdu přemýšlím, co se stalo ve druhém díle a co už ve třetím, ale nějak to fakt nedokážu rozlišit :D Takže se radši vrhnu na shrnutí třetího dílu, ale i tento se mi rozhodně líbil, to vím jistě.
Třetí díl - Pán prstenů - Návrat krále byla naprostá bomba. V tomto díle jsem si asi určila svou nejoblíbenější postavu - hobita Sama.To, co tady všechno musel podstoupit je zkrátka neskutečné. On byl tak strašně dobrý a hodný a musel se vypořádat s tím strašným Glumem, který balamutil Froda, který potom Samovi nevěřil. A celkově si myslím, že má na zničení prstenu pomalu i větší zásluhu než Frodo, protože mu neskutečně pomáhal, dokázal ho povzbudit, osobně vynést až nahoru, přestože na tom sám nebyl nejlíp a mnoho dalšího. Sam na mě z celého filmu zanechal opravdu největší dojem. Ale celkově byl třetí díl skvělý, líbil se mi závěrečný boj, napětí, které celý film provázelo, dokonce i vtipné hlášky trpaslíka Gimliho s elfem Legolasem, takže jsem nemohla být spokojenější.
Dalším filmem bylo 10 pravidel, jak sbalit holku. Asi před rokem jsem na film viděla trailer v kině a fakt se mi to líbilo, takže jsem se teď rozhodla podívat se na něj. A opravdu se mi film líbil. Možná, že jsem čekala trochu něco jinýho, ale přesto to byla taková dobrá oddechovka. Mám opravdu ráda Matouše Rumla, který ztvárnil hlavní roli a myslím, že fakt dobře. Děj nebyl nějaký zázrak, co by tu ještě nebyl, taková klasika, ale řekla bych, že opravdu dobrá. Já jsem spokojená.
Film, který jsem musela vidět hned po přečtení knížky je Volba. Kniha se mi strašně moc líbila, jak už jste si na blogu mohli přečíst. No a film? Ten byl taktéž úžasný. Příběh byl samozřejmě perfektní, to už vím z knihy, ale moc se mi líbilo, jak dobře dokázali herci ztvárnit postavy. Obzvlášť Travis byl skvělý a strašně vtipný. Tohle vše bylo perfektní. Ale věc, která mi na filmu trošku vadila, bylo to, že si tvůrci některé scény trochu poupravili. Asi nejvíc mi to vadilo u SPOILER nehody, která se stala v knize trochu hodně jinak. Dokázala bych se s tím smířit, ale zrovna tohle mi přišlo jako jedna z klíčových věcí pro to, jak o nehodě Travis později uvažoval, takže mi to trochu vadilo. KONEC SPPOILERU Ale v závěru se mi film opravdu líbil a na další Sparksovy knihy potažmo filmy se moc těším.
Se sestrou jsme se rozhodly podívat na filmovou Alenkovou sérii. Čili jako první Alenka v říši divů. Už před filmem jsem věděla, že se mi to prostě bude líbit. Ať už proto, že tu hrají mí naprosto oblíbení herci (jako třeba Johny Depp, Anne Hathaway nebo Helena Bonham Carter) nebo, že příběh Alenky mám prostě ráda, líbila se mi i disneyovská verze a sama si někdy jako v říši divů připadám. A opravdu, bylo to kouzelné. Příběh byl nádherně zvtárněn, Říše divů předčila má očekávání a zamilovala jsem si trošku šíleného Kloboučníka. I záporňačka Srdcová královna byla skvěla zahraná a celý příběh prostě neměl šanci zklamat.
Když přišel do kin druhý díl Alenky Alenka v říši divů: Za zrcadlem, byla jsem trochu v rozpacích o co jde. Řekla bych, že pro víc lidí to bylo nečekané. Ale já musím říct, že se i tento druhý díl nesmírně povedl. Bylo to možná ještě o kapku víc šílenější, ale naprosto stejně úžasné. Zachraňování Tarantovy (Kloboučníkovy) rodiny mě moc bavilo, stejně jako Čas a s ním spjaté cestování, kde jsme taky mohli poznat minulé životy hlavních postav. Takže pokud je tu snad někdo, kdo si pořád není jistý, zda je Za zrcadlem dobrý nápad, já vám doporučuji jít směle do něj.
Mám moc ráda Debru Messing a proto jsem se rozhodla podívat na film Dokonalá partie. A vůbec jsem nelitovala. Já mám opravdu ráda takové ty nenáročné komediální romantické filmy a tohle bylo přesně o to. Příběh byl podle mě docela zajímavý, alespoň já jsem žádný film, kde by si žena "objednala" muže, který bude hrát jejího přítele ještě neviděla. A bylo to skvělé. Romantická linka se moc povedla, dokázala jsem se i zasmát a zkrátka perfektní nenáročná romanťárna.
Film, na který jsem se těšila od chvíle, kdy jsem viděla trailer, ale bohužel jsem se k němu doteď stále nedostala, je Sex tape. Lákal mě na něm především Jason Segel, kterého naprosto miluju už od dob HIMYM a celý nápad filmu mě moc zaujal. A bylo to přesně tak šílené, jak jsem čekala. Ve zkratce jde o to, že dva hlavní hrdinové a dlouholetí manželé se dvěma dětmi zjistí, že už si nedokážou užít sex jako dřív. A tak se rozhodnou natočit si pro sebe své soukromé sexuální video. Bohužel všechno nejde podle plánu a video se dostane do světa. A asi už je jasné, o čem film bude. Podle mě je to neskutečně vtipné, správně šílené a přesně něco co vám zvedne náladu. takže rozhodně doporučuju.
Asi před rokem jsem viděla první díl Básníků - Jak svět přichází o básníky. Moc se mi to líbilo, ale nějak jsem se nedostala k dalším dílům. Ncméně teď to napravuju, takže jsme se se sestrou podívaly na druhý díl - Jak básníci přicházejí o iluze. I tady mě další, tentokrát vysokoškolský život studenta medicíny Štěpána moc bavil. Trošku mi teda šla hlava kolem z toho všeho učení (a říkám si, že jsem na tom ještě docela dobře :D), ale cel se mi to moc líbilo. Líbí se mi komediální prvky, mám ráda Štěpánovy básničky, další jeho příběh lásky byl taky moc krásný a jeho spolubydlící byli super. Takže i já se přidávám k lidem, kteří tuto českou básnickou klasiku mají rádi.
Už hodně dlouho jsem se chtěla konečně podívat na Lvího krále. A před pár dny se mi konečně naskytla příležitost. Věděla jsem, že to bude nádherné a opravdu to bylo nádherné. Disneyovky miluju a disneovky o zvířatech ještě tím tuplem. Simba byl úžasný lev, líbil se mi v příběhu vztah mezi ním a jeho otcem. Celou dobu jsem měla sto chutí zabít Scara, ale raději jsem se zaměřovala na ty úžasné postavy - jako především Timon a Pumbaa, to bylo fakt neskutečně vtipné trio. A kromě vtipu byl příběh i dojemný a šťastný a zkrátka pohlazení po duši (plus spousta nádherných písniček). A odteď se řídím heslem Hakuna Matata.



REWATCHE
I v říjnu bylo pár filmů, které jsem viděla už poněkolikáté. Tak třeba Titanic. Na ten jsem se dívaly se sestrou, je o naše absolutní srdcovka. Myslím, že tohle opravdu netřeba představovat - příběh o údajně nepotopitelné lodi okořeněný o smutnou lovestory Jacka a Rose znají snad všichni. A já to úplně miluju. Takže tohle bylo takové zpříjemnění večera oblíbeným filmem (a mimochodem taky jedním ze dvou, u kterých jsem kdy slzela).
V říjnu jsme se sestrou zase pokročily v našem rewatchi Harryho Pottera v angličtině. Ale na okraj ještě zmíním, že když šly v televeizi první tři díly Harryho Pottera, vždy v neděli odpoledne jsem je sledovala, ačkoliv byly i v minulém článku. Já bych to prostě mohla sledovat (a číst) pořád. Neviděla jsem teda vždycky celý díl, ale vždy tak po chvilkách jsem se dívala. Nicméně s naším anglickým rewatchem jsme pokračovali pátým dílem - Harry Potter a Fénixův řád. Jako všechny ostatní, opět úplně úžasný díl. Pořádně mě tu sice štvou všichni, kdo nevěří Harrymu, samozřejmě taky Umbridgeová, ale zbožňuju Brumbálovu armádu, boj na Ministerstvu a tak... No co víc říct, prostě úžas :)
No a následoval ještě šestý díl - Harry Potter a princ dvojí krve. To je jeden z mých nejoblíbenějších dílů. Je tu prostě vše. Podle mě je to nejvtipnější díl, je taky více zaměřený na zamilovávání se hlavních postav, ale nechybí taky sílící Voldemort, samozřejmě taky Brumbálovy a Harryho výlety do myslánky a v neposlední řadě je tohle první díl, kdy mi Draco připadá jako něco víc než jen rozmazlený namyšlený..Malfoy. A dokonce bych i řekla, že jsem tenhle díl viděla nejvíckrát - prostě srdcovka, ostatně jako celá série.




Tak to by bylo k filmům za říjen vše. Jak jste si určitě všimli, bylo jich opravdu docela dost.. ale stejně pořád převažuje množství filmů, které bych ráda viděla, takže mám pořád co dělat.. No, budu se těšit u stejného článku zase za měsíc.

Ivett

Žádné komentáře:

Používá technologii služby Blogger.