NEW IN MY BOOKSHELF - OCTOBER 2016

Ahoj!
Po přehledu knih, které jsem v říjnu přečetla vás samozřejmě nemine ani článek s novými knižními přírůstky. Tohle bude opravdu rychlé, protože jsem se v říjnu konečně dokázala zkrotit a mám jen dva nové přírůstky. Technicky vzato jsou vlastně tři, z čehož ten třetí je diář, který mi ale mamka dává pod stromeček, takže o něm vám povím za pár měsíců :) Tak tedy má dva přírůstky:

První novou knihou, ze které mám velkou radost je Společenstvo prstenu, první díl série Pán prstenů od J.R.R. Tolkiena. Po tom, co jsem viděla filmy, jsem se opravdu nemohla dočkat knih. A tak jsem se do toho hned dala - prozatím má koupený první díl, který sice nevím, kdy přečtu, ale snad někdy brzy. No a předpokládám, že zbývající dva díly na sebe nenechají dlouho čekat. Plus bych si pak samozřejmě ráda přečetla i Hobita :)







No a druhou knihu jsem měla předobjednanou - jde totiž o novinku Mrazivý oheň od Amandy Hocking. Na tu jsem se opravdu těšila a ráda bych jednou měla nějakou novinkovou knížku hned po vydání, proto jsem si ji okamžitě objednala. No a musím říct, že je vzhledově opravdu nádherná, celá mě úplně láká, ať si ji okamžitě přečtu. Což snad bude co nejdřív :)







Tak to by bylo k tomuto obsahově poněkud chudému článku vše. Uvidíme, jak na tom budu v listopadu, nicméně vychází jedna kniha, na kterou netrpělivě čekám už od srpna a pro kterou si rozhodně hned skočím do Neoluxoru. Můžete klidně hádat, kterou mám na mysli, můžou vám poradit články na blogu. A samozřejmě existuje miliarda knih, které bych si ráda koupila, ale opravdu se nemůžu nějak rozjíždět v nákupech, protože prostě nejsem boháč. Nehledě na to, že musím začít kupovat vánoční dárky, které taky nevyjdou úplně levně, takže to vypadá, že mám na čas asi utrum :( No vy mi určitě dejte vědět, jaké jsou vaše říjnové přírůstky a pokud teď taky vychází knihy, na které netrpělivě čekáte.. Mějte se krásně!

Ivett

Žádné komentáře:

Používá technologii služby Blogger.