NEW IN MY BOOKSHELF - SEPTEMBER2016

Ahoj!
Opět uběhl měsíc a já jsem tu s přehledem knih, které jsem si koupila v září. No, musím se přiznat, že jich opravdu zase není málo. Tedy, 8 nových knih za měsíc podle mě není málo. Ale ze všech mám ohromnou radost. A na svoji obranu musím říct, že čtyři z osmi knih nestály dohromady ani tři stovky, což se prostě vyplatí, jednu knihu jsem si musela vybrat jako člen Knižního klubu no a jednu knihu už mám asi měsíc předobjednanou, takže se teoreticky může řadit ještě mezi srpnové knihy. Čili to v závěru taková hrůza není. No ale dost keců, jde se na to nejlepší - na knihy! 

Hned 1. září mi za odměnu, že jsem přežila první školní den přišla kniha Pekáč buchet od Kateřiny Petrusové. O té se tu nebudu dlouze rozepisovat, protože na blogu je na ni už i recenze. Jak jsem psala v recenzi, české knihy moc často nečtu, ale na knih Katky Petrusové jsem slyšela tak dobré ohlasy, že jsem něco zkusit n´prostě musela. A bylo to fakt úža :) Další knihu jsem si odnesla z jednoho odpoledne, kdy jsem se po škole brouzdala Neoluxorem a jako už několikrát předtím jsem tam koukala na Willa Graysona, Willa Graysona od Johna Greena a Davida Levithana. No a řekla jsem si, že už je fakt načase si knihu koupit. DOPSAT!!

Následující kniha je podle mě pořád ještě trochu novinka, i když už ne úplně čerstvá. To je tak, když vám přijde katalog Knižního klubu a vy si opět z toho obrovského množství skvělých knih nemůžete vybrat. Nicméně nakonec tedy padla volba na Nedej se od Rainbow Rowell. Od Rainbow jsem četla Eleanor a Parka a to se mi moc líbilo, no a právě Nedej se mě neskutečně lákalo. Vlastně jsem se na ni chtěla vrhnout co nejdřív, ale nakonec jsem si to rozmyslela a rozhodla se nejdřív někde schrastit Fangirl. Já vím, že spousta lidí tvrdí, že se do Nedej se můžu klidně pustit, aniž bych četla Fangirl, ale mě to prostě nedá, ráda bych nejdřív přečetla to, jak se s tímto příběhem, ač okrajově, poprvé seznámíme. A už se na to nemůžu dočkat.



A teď se dostávám k jednomu z nejvýhodnějších kupů za poslední dobu. Už v článku s novými srpnovými knihami jsem zmiňovala, že si začínám kupovat Vampýrskou akademii, která je momentálně za velmi dobré ceny. A tak jsem si dokoupila všechny zbývající čtyři díly. A to tedy Stínem políbená, Krvavý slib, Spoutáni magií a Poslední oběť, vše samozřejmě od Richelle Mead.  Takže teď mám sérii komplet a jakmile budu mít trochu víc času, vrhnu se na ni. Ještě nevím, jestli půjdu jeden díl za druhým nebo to budu prokládat jinými knihami, ale strašně se na to těším. A rozhodně si taky plánuju koupit v podstatě spin-off sérii Pokrevní pouta. 




No a poslední knihu jsem si, jak už jsem zmínila, jsem si předobjednala už před měsícem.. Protože když máte možnost poštovného zdarma, tak to prostě berete :) A ano, Harryho Pottera a prokleté dítě jsem si prostě jako potterhead tělem i duší musela koupit.  Právě ho čtu a musím říct, že patřím do skupiny lidí, které se tento díl líbí. Jsem zhruba v polovině a fakt mě to baví, takže se brzy určitě těšte na recenzi, s největší pravděpodobností na nadšenou recenzi :)






Tak to by bylo k mým úlovkům za září vše. Jak už jsem psala, z knih mám obrovskou radost. Vy mi dejte určitě vědět, co přibylo ve vaší knihovničce v září. A já se budu těšit příště. Mějte se krásně! :)

Ivett

Žádné komentáře:

Používá technologii služby Blogger.