WELCOME TO MY KINGDOM



Ahoj!

zdroj
Mé  jméno je Ivett a já vás vítám zde na Bookaholic's kingdom. Jak už název napovídá, chtěla bych tento blog zaměřit primárně na knihy. Už jsem kdysi měla jeden blog, který byl tak nějak všehochuť - stále ještě existuje na této adrese. Hrozně mě bavilo na něj psát, ale bohužel jsem asi před rokem zničehonic skončila především  z důvodu nedostatku času. A byla jsem ráda, protože jsem loni nastoupila na střední školu a upřímně? Nedovedla jsme si představit, že bych s tou ohromnou spoustou učení a povinností do školy měla ještě udržovat blog.


Nicméně  v posledních donech mě hrozně lákala představa založit si nový blog a to především knižní. Samozřejmě - jsou prázdniny, takže mám logicky čas, ale úplně nevím, jak na tom budu za se v průběhu roku.. Nicméně nebudu se asi nějak přepínat - zkrátka, když bude moc povinností, bohužel asi nebude moc článku...  

Tolik asi k tomuto uvítacímu článku. Já bych ráda napsala článek s nějakými fakty o mně, abyste se o mně něco více dozvěděli, ale to asi až budu mít vůbec nějaké čtenáře (jestli vůbec :)). Na blogu budete mít možnost nalézt především recenze, neboť po každé přečtené knize mám potřebu svůj názor na ni šířit dál, což jsem dělala i na starém blogu, ale to už je přecejen nějaká ta doba zpět, za kteoru jsem pár dalších knížek přečetla :) Doufám, že mé recenze a všechny další články, které tak  nějak v hlavě plánuji, budou čitelné, a že se třeba nějaký ten čtenář mého blogu najde :)

Přeji krásný den a těším se u dalšího článku :)

Ivett

Žádné komentáře:

Používá technologii služby Blogger.