MY FAVORITE SERIES #1

Ahoj!
Dnes jsem se rozhodla dát dohromady článek, kde bych vám ráda představila mé oblíbené seriály. Tedy alespoň část,  protože jich mám oblíbených fakt hodně, takže jsem se rozhodla článek rozdělit na více částí. Nevím ještě přesně kolik, podle toho, jak se rozepíšu, protože zatěžovat vás mega dlouhými články nemám v úmyslu. Dnes vám představím především ty seriály, u kterých jsem viděla všechny díly, nebo je právě teď sleduju. Nemá cenu nějak zdržovat, jen bych ráda řekla, že jsem opravdu seriálový maniak, jak už jsem na blogu psala a seriály mám prostě strašně ráda, jsou pro mě jako knihy - vždycky u nich naprosto vypnu a soustředím se na životy postav, zatímco svůj život nechám chvíli bokem.

P.S.: Seriály nejsou řazeny podle oblíbenosti, psala jsem prostě o tom, který mě zrovna napadl.

CHARMED (ČARODĚJKY)
zdroj
Jedním z mých naprosto nejoblíbenějších seriálů je seriál americké tvorby Čarodějky. Troufám si říct, že Čarodějky jsou poměrně populární seriál a to i 10 let po jejich skončení. Vysílaly se v letech 1998 - 2006 a mají celkem 8 sérií. 
O čem to je? 3 sestry Halliwellovy Prue, Piper a Phoebe nedlouho po smrti své babičky zjistí, že mají kouzelníé schopnosti. Jsou čarodějky a to poměrně mocné, ovládají totiž Moc tří. Prue má schopnost telekineze (hýbe s předměty) a později astrální projekce, Piper umí zmrazit časty (později umí i nechat vybuchnout předměty) a Phoebe má vidění (a později umí levitovat). Svou moc mají použít k boji proti démonům a ochraně nevinných .Kromě boji s démony je druhou linkou příběhu i jejich osobní život, ve kterém se však jejich schopnosti samozřejmě určitým způsobem promítají. SPOILER! Potom, co Prue na konci třetí série zemře, obejvuje se další nikdy nepoznaná sestra  Paige, která zaujímá místo Prue. Paige je poloviční světlonoš (něco jako anděl) a umí se přemisťovat a přenést k sobě předměty.

zdroj
Čarodějky mě strašně baví, baví mě, jak je v každém dílu jiný démon (klobouk dolů tvůrcům, tolik démonů, to chce fakt hodně fantazie) , baví mě jejich milostné životy a ony tři (nebo lépe čtyři) mám moc ráda i povahově. Viděla jsem téměř všechny epizody a aktuálěn si dávám rewatch seriálu (jsem ve druhé sérii) s tím, že poslední dvě série budou spíše nové, protože jsem z nich viděla zatím jen sem tam nějaký díl. Mimocohdem, už před nějakou dobou kolovaly zvěsti o nějakém "pokračování" nebo zkrátka nějaký Charmed reuinon, ty ale nebyly potvrzeny. Nicméně, já bych se tomu určitě nebránila. 
Hlavní obsazení: Shannen Doherty, Holly Marie Combs, Alyssa Milano, Rose McGowan, Brian Krause, Dorian Gregory


HOW I MET YOUR MOTHER (JAK JSEM POZNAL VAŠI MATKU)
zdroj
Další seriál, který jsem zhruba před rokem dosledovala a tudíž jsem viděla všechny díly je HIMYM. Zase seriál, který se řadí k mým top. Myslím, že  ho netřeba představovat, ale přece - jedná se o komediální americký seriál vysílaný v letech 2005 - 2014, který má 9 sérií.
O čem to je? O nerozlučné partě kamarádů, kterou tvoří v ypravěč příběhu Ted, milovník žen (mírně řečeno) Barney, Marshall a Lily, kteří spolu chodí už od střední a od první epizody taky Robin. Celý příběh je Tedovo vyprávění jeho dětem o tom, jak poznal jejich matku, jejíž totožnost se dozvíme až v poslední sérii. Do té doby nás čeká dlouhá cesta, za kterou celá parta postupně "dospěje", zažije spoustu lásek, vystřídá několik povolání, dojde i na svatbu a děti a samozřejmě je vše protkané úžasným HIMYMáckým humorem.

Tohle je prostě moje srdcovka. Měla jsem zaručeno, že každá epizoda mě dokáže rozesmát a zvedne mi náladu a klidně bych si teď mohla dát rewatch a stejně bych se zase u každé epizody smála. Ale líbí se mi, že nejde jen o sitcom,  ale i o osudy všech těchto postav, které zase občas dokážou dohnat i k slzám.
Hlavní obsazení: Josh Radnon, Jason Segel,  Neil Patrick Harris, Alyson Hannigan, Cobie Smulders, Cristin Milioti


GILMORE GIRLS (GILMOROVA DĚVČATA)
zdroj
Gilmorky - opět seriál, který nemusím nijak představovat, protože je to fenomén. Tento americký seriál má 7 sérií a vysílal se v letech 200 - 2007. Já jsem ho zhruba před měsícem dokoukala a bylo mi fakt smutno, protože jsem Gilmorky prostě nechtěla opustit.. Ale určitě vám neušlo, že se právě chystají 4 90-ti minutové filmy s názvem Gilmore Girls: A Year In A Life, Každý film bude představovat jedno roční období v současném životě Lorelai a Rory. Vrátí se spousta starých postav a já už se šíleně těším. A vše tohle bude na stanici Netflix už letos v listopadu, takže už to není tak daleko :)
O čem to je? Lorelai a Rory Gilmorovy jsou matka a dcera. Ale mnohem více jsou spíše kamarádky. Možná  proto, že Lorelai měla Rory v šestnácti a mají zkrátka mnohem více kamarádský vztah. Seriál začíná, když Rory přestupuje do druhého ročníku na prestižní školu Chilton. Ale k tomu, aby tam mohla nastoupit, je Lorelai nucena požádat své rodiče, které téměř vůbec nevídají o půjčení peněz. Ti souhlasí, ale jen s podmínkou, že k nim budou Rory i Lorelai pravidelně chodit na páteční večeře. A tím začíná příběh, který nás provede mnoha let v životě těchto dvou žen. Rory nám bude dospívat před  očima, mnohokrát se zamiluje, odmaturuje, přejde na univerzitu, potká spoustu přátel, najde si  práci.. Lorelai svým  způsobem také dospěje. Zažije spoustu pokusů v hledání toho pravého, splní si sen mít hotel, změní se její vztah k rodičům a bude se muset naučit, že Rory už nebude vídat každý den doma, po tom co nastoupí na univerzitu.Vše by samozřejmě nebylo ono bez mnoha vedlejších postav, které seriál dělají ještě lepším a jejichž životy taky rádi sledujeme.
zdroj

Gilmorky jsou seriál,  který mě dokáže rozesmát i rozplakat. Lorelai i Rory jsem si naprosto zamilovala a sledovat jejich životy mě neuvěřitelně bavilo. A navíc - Rory má teda fakt vkus na kluky :D
Hlavní obsazení: Lauren Graham, Alexis Bledel, Scott Patterson, Melissa McCarthy, Keigo Agena, Yanic Truesdale, Kelly Bishop, Edward Hermann, Liza Weil, David Sutcliffe, Jared Padalecki, Milo Ventimiglia, Matt Czuchry, Sean Gunn

                                                   
GLEE
zdroj
Další z  řady amerických, již skončených seriálů - Glee. Glee má 6 sérií a vysílalo se v letech 2009 - 2015. Já tento seriál právě sleduju, jsem asi v polovině druhé série, takže sice nemůžu posoudit všechny série, ale zatím mě to ohromně baví.
O čem to je? Will Schuester je učitel na střední škole, kde se rozhodne převzít vedení hudebního kroužku - Glee clubu - potom, co byl jeho současný vedoucí vyhozen. Rozhodne se hledat nové, talentované členy do Glee clubu, aby se club stal opět úspěšným.Klacky pod nohy mu háže školní trenérka mažoretek Sue Sylvesterová. Seriál se soustřeďuje i na členy Glee clubu - Kurt - kluk, který přiznává všem okolo, že je gay, Rachel - trochu sebsetředná dívka, která si jde za svým snem stát se hvězdou. Je zamilovaná do Finna, jehož holka Quinn ho podvedla s dalším členem clubu Puckem a následkem toho otěhotněla a spousta dalších členů.

Musím říct, že kdysi jsem viděla jeden díl Glee a přišlo mi to jako celkem blbost, ti studenti mi přišli takoví divní a prostě nic moc.. Ale pak jsem sem tam viděla v televizi nějaký ten díl a začalo mě to bavit, takže teď o prázdninách jsem se rozhola začít Glee sledovat a je to fakt boží. Moc mě baví sledovat životy všech studentů v Glee clubu, včetně učitele Willa Schuestera. A strašně se mi líbí, jak je součástí každé epizody spousta písní, které přesně vyjadřují pocity toho, kdo je zpívá a celkově jsem ze seriálu prostě unešená :) Akorát se teda trochu bojím poslední série, kdy zemřel herec Cory Monteith, ikkterý hrál Finna, protože to určitě bude strašně smutný...
Hlavní obsazení: Matthew Morrison, Lea Michele, Cory Monteith, Dianna Agron, Chris Colfer, Jane Lynch, Jayma Mays, Kevin McHale, Heather Morris, Mark Selling, Amber Riley, Naya Rivera, Harry Shum, Jenna Ushkowitz , Darren Criss, Chord Overstreet

PRETTY LITTLE LIARS (PROLHANÉ KRÁSKY)
zdroj
Jediný seriál, který se teď vysílá a tak čekám každý týden na nový díl, jsou Prolhané krásky. První sérii jsem zhlédla zpětně, ale od druhé série sleduju díly tak, jak vycházejí a to už několik let - a nepřestává mě to bavit.PLL mají zatím sedm řad, sedmá se právě vysílá (příští týden bude poslední díl z první poloviny série a pak zase čekání :(). Seriál se vysílá od roku 2010 do teď a diskutuje se, že by sedmá série mohla být poslední, nicméně já doufám, že není..
O čem to je?  Jedné letní noci v městečku Rosewood má party skupina pěti dívek. Když se ráno probudí, zjistí, že jedna z nich - Alison - se ztratila. Zbylé čtyři dívky - Aria, Hanna, Spencer a Emily - se od sebe během následujícího roku odcizí a už nejsou takové kamarádky, jako dřív. O rok později je však opět svede dohromady, když se najde Alisonino mrtvé tělo. Na jejím pohřbu dostávají dívky výhružnou zprávu podepsanou -A. A začíná jim peklo, kdy jim neznámé A ničí život a ony se snaží zjistit, kdo to je. Kromě toho jsou to pořád jen dívky na střední škole, řeší své osobní problémy a na povrch vyplouvá spousta děsivých tajemství.

zdroj
Já tenhle seriál naprosto miluju. Každá série nás navede na jinou stopu toho, kdo by mohl být A a pak se vše úplně změní. V každé série se jak dívky, tak my, dozví spoustu tajemství, které jim neustále mění život. Baví mě sledovat i jejich milostné životy a fandit svým oblíbeným párům. Nechci nic spoilerovat, jen řeknu, že v šesté sérii se zjistí, kdo je A a následuje pětiletý skok dopředu v čase - dívky byly celých pět let pryč z Rosewoodu, dospěly, našly si práci, ale za pět let se do Rosewoodu vrací, kvůli události, kterou nechci vyspoilerovat. A nekončí další tajemství, nebezpečí a záhady a já... prostě nechci, aby to skončilo :)
Hlavní obsazení: Lucy Hale, Ashley Benson, Shay Mitchell, Troian Bellisario, Sasha Pieterse, Ian Harding, Tyler Blackburn, Keegan Allen, Janel Parrish


Tak to by pro první část asi stačilo, už tak je tu textu až až. Dnes jsem vám představila americké seriály, které jsem viděla buď celé, nebo je právě sleduju. Příště vám představím další tři seriály, které pravidelně sleduju, ale jeden bude německý a dva turecké. A k tomu bych připojila asi seriály, které sice nesleduju pravidelně, ale sem tam vidím nějaký ten díl a taky je mám moc ráda. Nevím kolik bude těch dílů celkem, ale ráda bych udělala i nějaký zaměřený na české seriály, které mám ráda a pak taky na animované seriály, protože i ty já sleduju (a zbožňuju). Takže stay tuned :)

Ivett

1 komentář:

  1. Sdílím toto svědectví partnerům, kteří ve svých vztazích trpí, protože existuje trvalé řešení. Můj manžel mě a naše 2 děti opustil kvůli jiné ženě na 3 roky. Snažil jsem se být silný jen pro své děti, ale nedokázal jsem ovládat bolest, která trápí mé srdce. Byl jsem zraněný a zmatený. Potřeboval jsem pomoc, a tak jsem provedl průzkum na internetu a narazil na stránku, kde jsem viděl, že doktorka Ellen, kouzelnice, může pomoci získat milence zpět. Kontaktoval jsem ji a ona pro mě udělala speciální modlitbu a kouzla. K mému překvapení se manžel po 2 dnech vrátil domů. Tak jsme se zase sešli a v rodině bylo hodně lásky, radosti a klidu. Můžete se také obrátit na Dr Ellen, mocnou kouzelnickou sesílatku pro řešení
    1) Kouzla lásky
    2) Vrať se příteli
    3) Spojte manžela nebo manželku
    4) Pokud máte noční klisny
    5) Lék na HIV a rakovinu
    6) Výkonný magický prsten
    7) Kouzlo hodně štěstí
    8) Breaking of Obsession
    9) Problémy s porodem a těhotenstvím Kontaktujte EMAIL: ellenspellcaster@gmail.com Můžete také Whatsapp her +2349074881619

    OdpovědětVymazat

Používá technologii služby Blogger.